06.11.2020

24.07.2020

 

 

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ
про надходження і використання коштів загального фонду та інших надходжень спеціального фонду ПІДЛУЗЬКИЙ НВК "ЗОШ І ступеня - ДНЗ" ДУБЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
за ІІ квартал 2020 року
       
Код та назва економічної класифікації видатків Надійшло, грн. Використано, грн.
2111 Заробітна плата 127 847,44 127 847,44
2120 Нарахування на заробітну плату 23 473,25 23 473,25
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 588,00 588,00
2240 Оплата послуг (крім комунальних) 1 397,33 1 397,33
2273 Оплата електроенергії 4,84 4,84
2275 Оплата інших енергоносіїв 7 110,30 7 110,30
2800 Інші поточні видатки 13,74 13,74
ВСЬОГО: 160 434,90 160 434,90
       

02.06.2020

                                                                                             Звіт

                                                                  завідуючої Підлузьким НВК 

                                                         "Про підсумки роботи  2019-2020 рік"

     Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому, ми зібралися сьогодні, щоб зробити

   певні підсумки роботи колективу Підлузького НВК, оцінити діяльність завідуючої на посаді     протягом 2019-2020 н.р.

     Як завідуюча, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалась Статутом               Підлузького НВК, Правилами внутрішнього трудового колективу,посадовими обов'язками,

   законодавством України ,іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівн-

   ка.

     Підлузький НВК поєднує в собі початкові класи та дошкільну групу. НВК є державним          закладом освіти, діє відповідно до Конституції України, Конвенції ООН про права дитини,      законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту, положенням про навчально - вихов-        ний комплекс "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад" ,          "загальноосвітній  заклад - дошкільний навчальний заклад".

     НВК є комунальною власністю .Навчально - виховний комплекс розрахований на 65            місць.Земельна ділянка,  яканалежить НВК має площу 0,50 га.

     На 29.05.2020 р. - у закладі нараховувалось 18 дітей.З них дітей раннього та                         дошкільного віку - 8 ,молодших школярів - 10.

     В цьому році дошкільний навчальний заклад випустив 2 дитини.Початкову школу закінчи-

   чили 2 учні.З такою кількістю дітей працювало 3 педагогічних працівники та 1 працівник  з 

   обслуговуючого персоналу."С

    У 2019 - 2020 навчальному році штатними працівниками, заклад освіти був забезпече-

     ний на 99%.

    Виконуючи завдання, намічені на 2019 - 2020 р. педагогічний колектив закладу намагався     створити найсприятливіші умови  для розвитку навчання  та виховання дітей від 2- х до       10 років.

    Належна робота здійснюється в напрямку підвищення фахової майстерності  педагогів

  у ході курсової перепідготовки.

    Методична робота  в НВК у 2019 - 2020 н.р. проводилась  відповідно до її структури,                        згідно з рекомендаціями, щодо організації  й проведення методичної роботи з                                          педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти,схвалених листом                Міністерства освіти і науки України.

    Педагогічний колектив разом з батьківської громадою у цьому навчальному році працює

  над проблемою " Створення сприятливих умов для особистісного становлення дітей 

  молодшого шкільного віку та дошкільного віку, формування  їх життєвої компетентності, 

  забезпечення збалансованого розвитку".

    Необхідною умовою оптимізації методичної роботи є наявність об'єктивних дотек  про 

   особистість та професійні якості кожного педагог.

    Учителі та вихователь  протягом навчального року проводили відкриті уроки,заняття,

   виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах ,завдяки чому зросла їх                     педагогічна  майстерність.

     Педагоги закладу йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інновацій-

   ні технології.

     Одним з пріорітетних напрямів роботи керівника, є збереження та зміцнення здоров'я 

   дітей та працівників закладу.Медичне обслуговування дітей та працівників закладу                           організовано відповідно до нормативно-правової бази.Працівники та учні щорічно прхо-

   дять медичні огляди.Відповідно до результатів медичного  огляду дітей, на підставі дові-

   док лікувальної установи в НВК формуються спеціальні медичні групи,а також уточнені 

   списки дітей.

      Цікавими оздоровчими заходами у НВК є проведення традиційних Днів здоров'я, спор-

   тивних свят та розваг.

      Вчителі та вихователь проводять бесіди з батьками з попередження дитячого травматиз-

   му. На початку навчального року,напередодні канікул та святкових днів проводяться інст-

   руктажі життєдіяльності учнів,відпрацьована програма вступного інструктажу,регулярно 

   відбуваються цільові інструктажі з учнями та дошкільнятами перед екскурсіями, походами,

   спортивними змаганнями.

       Працівниками приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.

   Проводиться робота по озелененню приміщення. Подвір'я  завжди прибране, доглянуте.

   На квітниках висаджуються  квіти, які доглядаються співробітниками. Завдяки активній ді-

  яльності адміністрації закладу та батьків поступово покращується матеріальна база НВК.

       Працівниками бухгалтерії відділу освіти  планово проводиться інвентаризація майна.

   Завжди вчасно готується звітна документація , матеріали списуються ,або оприбуткування.

       Виховання дитини в дитячому садку, школі і сім'ї - щоденний нерозривний процес. Тому 

   педагогічний колектив працює  у тіснійй співпраці з батьківським колективом з метою ство-

   рення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини дошкільного віку та 

   школяра. Батьки є соціальним замовником закладу освіти, а тому беруть активну участь

   у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, свят, конкурсів, 

   виставок. Класоводи та вихователь тісно співпрацюють з сім'ями своїх вихованців, за необ-

   хідності  відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

       Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва НВК більш близький до демократичного, 

   так як більшість рішень приймаються на основі  врахування думки  келективу  й інтересів 

   справи,створюється такий клімат, коли успіхи кожного приймаються позитивно, ініціатива 

   й самостійність підтримується, повноваження демгуються.

      Я, як завідувач закладу у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керів-

   ництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення,з них обираєть-

   ся найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється.

      Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого резуль- 

   тату.

   

       

   

 

    

          

    

                                        Правила поведінки

                         здобувачів освіти  Підлузького НВК

 

І. Права та обов’язки здобувачів освіти

1. Здобувачі освіти мають право на:

- навчання впродовж життя та академічну мобільність;

- індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти;

- якісні освітні послуги;

- справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

- відзначення успіхів у своїй діяльності;

- свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;

- безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

- повагу людської гідності;

- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

-        отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування);

-        користування бібліотекою, навчальною, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

-        доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;

-        особисту участь у громадському самоврядуванні та управлінні закладом освіти;

-        інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

2. Здобувачі освіти зобов’язані:

- виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

- поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

- відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності);

- повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

3. Здобувачі освіти мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти.

ІІ. Загальні правила поведінки здобувачів освіти

1.     Дотримуватися правил  ввічливості.

2.     Одяг має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті школи.

3.     Приходить до школи з виконаним домашнім завданням з предметів згідно з розкладом уроків.

4.     Проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчатам.

5.     Кожен учень повинен примножувати добрі результати школи і дотримуватись почесного звання «учень школи».

6.       Учень повинен виконувати правила  безпеки життєдіяльності, правила поведінки в кабінеті інформатики, правила поведінки під час перерв та у їдальні.

7.     Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямовувати добре ім’я школи.

ІІІ.  Правила поведінки під час перерви:

1.     Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.

2.     Під час перерви забороняється:

·        бігати сходами, коридорами та в класних  приміщеннях, кататися на перилах;

·        штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях не пристосованих для цього;

·        сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за допомогою сили, битися.

ІV. Правила поведінки на уроках:

1.     Учні зобов’язані приходити до школи за 10 – 15 хвилин до початку занять.

2.     Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

3.     Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитися, відволікати інших учнів від уроку.

4.     Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.

5.     Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.

6.     Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.

7.     Під час уроку не можна вживати їжу та напої, жувати жуйку.

8.     Учень повинен дбайливо ставитися до підручників та зошитів.

9.     Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків так і після їх закінчення.

10. Забороняється користуватися мобільними телефонами та гаджетами під час проведення уроків.

11.Учні не мають право пропускати заняття без поважних причин.

12.Учні не мають право знаходиться в приміщенні школи після закінчення учбових занять або позакласних заходів без дозволу працівників школи.

13.Учні , які знайшли загублені або забуті речі повинні здати їх черговому адміністратору або класному керівнику.

14. Вхід до школи  батьків учнів та відвідувачів дозволяється тільки на перервах. Батьки учнів, відвідувачі зобов'язані назвати  черговому своє прізвище та отримати дозвіл на вхід до школи. Вітатися з працівниками школи. Не заходити до школи з тваринами.

V. На території та в приміщеннях школи заборонено:

1.     Приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом медичні препарати, наркотичні речовини, вибухонебезпечні предмети (в тому числі петарди), зброю (в т.ч. ножі), газові балончики і балончики з фарбою, сигарети, слабоалкогольні та алкогольні напої.

2.     Використання нецензурних висловів.

3.     Грати в азартні ігри.

4.     Брати та використовувати без дозволу чужі речі.

5.     Залишати територію школи без дозволу, класного керівника або чергового адміністратора.

6.     Учні не мають право скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я  та оточуючих.

7.      Без дозволу відчиняти вікна, сидіти на підвіконні, радіаторах опалення.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ

    Учні, що припустилися порушень, визначених даними Правилами поведінки, можуть бути притягнені до відповідальності громадського, адміністративного характеру на шкільному рівні, у разі потреби - у присутності батьків (осіб, що їх замінюють), із залученням фахівців спеціальних установ, служб, організацій, з якими взаємодіє навчальний заклад. У випадку, якщо притягнення до відповідальності виходить за межі компетенції установи освіти, учень притягується до відповідальності іншими уповноваженими органами, зокрема - за поданням директора школи.

 

 

 

 

 

20.01.2020

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідуюча Підлузьким НВК

___________Порадюк Г.М.

09.04.2019 року

 

 

 

 

Склад

державної атестаційної комісії

Підлузького НВК

Навчальні предмети

Голова комісії

Члени комісії

1

Українська мова

Полюлюк А.В.

Порадюк В.А.

2

Математика

Полюлюк А.В.

Порадюк В.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 

 

 

УКРАЇНА

ДУБЕНСЬКА РАЙОННА РАДА

ПІДЛУЗЬКИЙ НАВЧАЛЬНО ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС І СТУПЕНЯ

НАКАЗ

09.04.2019                              с.Підлужжя                 № 7

 

Про проведення державної

Підсумкової атестації в 4 класі

 

                          Відповідно до « Порядку проведення державної підсумкової атестації»,наказу МОН «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб,які здобувають загальну середню освіту» та листа МОН «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019навчальному році».

НАКАЗУЮ:

1.     Державну підсумкову атестацію в 4 класі з математики та української мови провести у вигляді підсумкових контрольних робіт.

2.     Затвердити графік проведення державної підсумкової атестації в 4 класі:

Українська мова – 14 травня

Математика 16 травня

 

3.     Затвердити склад комісії:

Полюлюк А.В. – голова комісії

Порадюк В.А. – член комісії.

 

4.     Відповідальність за проведення державної підсумкової атестації покласти на Порадюк В.А.-вчителя 4 класу

 

 

 

Зав. НВК:                                                                   Порадюк Г.М.

  З наказом ознайомлені                              Полюлюк А.В.

                                                                                          Порадюк В.А.

 

 

 


Download
Статут Підлузької ЗОШ.pdf
Adobe Acrobat Document 4.0 MB
Download
Статут Підлузького НВК.pdf
Adobe Acrobat Document 7.6 MB